sobota, 23 stycznia 2016

Poród z widokiem na Wisłę #WarszamamkaYT

Postanowiłam wykorzystać bloggera do wrzucania informacji o moich filmach na Youtube. Swój prywatny kanał zmieniłam w kanał Warszamamka i zapraszam Was do subskrypcji :) 

Dziś chciałam Wam pokazać miejsce, w którym będę rodzić. Cieszę się, że mój synek narodzi się blisko Starego Miasta w Warszawie.

Oto link do mojego filmu "Ciąża - poród z widokiem na Wisłę - Warszamamka"

Mój pierwszy film nie wiedziałam gdzie i jak zmontować, więc postanowiłam wypróbować najprostszą opcję, czyli program na samym YT. Niestety to rozwiązanie miało lepsze i gorsze strony. Dobre strony to poznanie YT od środka oraz praca na ich oprogramowaniu nie obciążyła mojego komputera (ani mocy przerobowych, ani pamięci). Złe strony to słabe efekty dodatkowe - próbowałam skorzystać z efektu "stabilizacja", który spowodował, że moja twarz "tańczy" i się rozmazuje jak w narkotycznej wizji ;) Poza tym nie potrafiłam wyciąć niepotrzebnych scen. Udało mi się połączyć dwa filmy. Miałam też problem z podłożeniem muzyki w odpowiednim miejscu, bo suwaki do przesuwania muzyki odmawiały mi posłuszeństwa - jeszcze nie zrozumiałam logiki ich działania. Wiem na pewno, że zmontowanie tego filmu spowodowało mnóstwo radości. Wiem, że nie jest idealny, a może nawet nie jest minimalnie dobry. Ale co tam. Chciałam mieć już pierwszy film w styczniu i mam ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...