niedziela, 3 stycznia 2016

#Insta 2015 best nine Warszamamki

Powinnam spojrzeć na statystyki bloga, ale to tyle danych ;) Przyjemniejsze jest skorzystanie ze strony #2015bestnine dla Instagrama i pokazanie Wam efektów.

Jak widać udało mi się zdobyć niemal 1300 lajków dla 71 zdjęć opublikowanych w 2015 na moim profilu na Instagramie. Czyli jak już policzyłam średnio wyszło 18 lajków dla jednego zdjęcia. Przyznam, że jestem zadowolona z tej liczby. W roku 2014 byłam bardzo aktywna na Insta, bo spędzałam tam po godzinę dziennie oglądając najlepsze profile polskich instagramersów. W nocy karmiąc córkę Instagram był moją ulubioną przyjemnością. W 2015 już nie karmiłam i wróciłam do pracy, więc czasu na odwiedziny tego kanału social media było dużo mniej. Tak samo nie było czasu na spacery po Warszawie i fotografowanie pięknych miejsc, czy naszych aktywności. Ale i tak całkiem nieźle wygląda statystyka, a także jestem dumna z kilku zdjęć. Cóż...ja bym wybrała inne "best nine" niż wskazuje na to ilość lajków.

Najwięcej lajków - 86 - dostało zdjęcie z Orlen Warsaw Marathon, na którym pozuję obok znaku 40 km. Dla mnie to nie był bieg, a charytatywny spacer na kilka kilometrów i jak mijałam znak z czterdziestką to sama miałam w nogach jedynie 4 km, ale chyba niewiele osób doczytało podpis pod zdjęciem. O dziwo, także zdjęcie miasteczko biegacza zyskało wiele lajków. Zatem ludzie z Insta lubią sport, skoro to wydarzenie wywołało u nich tyle entuzjastycznej reakcji.

Orlen Warsaw Marathon - 46 lajków :)


Pozytywny oddźwięk zyskały też moje selfie. Jedno ze wspomnianego Orlen Warsaw Marathon z moją Mamą :)  Drugie to pamiątka po Blogowigilii.

Uśmiech zadowolenia z Blogowigilii
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...