piątek, 18 grudnia 2015

Coraz bliżej święta...

Świąteczne logo już jest na facebooku :)
Staram się jak najlepiej przygotować do świąt i stąd tydzień temu w domu wyciągnęłam ozdoby i poustawiałam na półkach. Niestety choinki jeszcze nie ma, żeby ją ubrać, ale pewnie na święta mąż ją przywiezie i będzie nam towarzyszyć do 2 lutego. 
Kolejnym elementem, który już udało mi się ogarnąć, jest kupienie większości prezentów.
Rzeczywiście wiele specjalistów ma rację, że lepiej kupować on-line. Dużo produktów jest tańszych i nawet wybór jest większy i ciekawszy. Moje prezenty przyszły do mnie przed 11 grudnia. Przedwczoraj wszystkie zapakowałam w papier ozdobny. Powstały dwie małe paczki, które wysłałam wczoraj pocztą. Aż jestem przerażona, jak dobrze potrafię być zorganizowana, gdy chcę i muszę i mam czas - takie połączenie trudnej sytuacji z motywacją musiało zaowocować sukcesem. 

Ale śmiesznie wyszło, bo pojawił się problem, którego się nie spodziewałam i który pokazuje, że już koniec z moim dzieciństwem/witaj rodzicielstwo - czyli problem pod tytułem: "gdzie schować prezenty?". Nigdy nie miałam z tym problemu tak skomplikowanego, jak w tym roku ;) i pewnie z roku na rok będzie coraz gorzej, kiedy dzieci zaczną myszkować po szafach.

Dziś przeszłam do ozdabiania fanpage na facebooku https://www.facebook.com/warszamamka/
i umieściłam tam świątecznego logo oraz zdjęcie w tle z życzeniami :)


Przede mną jeszcze ustalenie świątecznego menu i przygotowanie go. Trzymajcie kciuki, bo gotowanie tradycyjnych dań mnie przeraża. W kuchni uwielbiam eksperymentować, a nie konkurować z tradycją ;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...