piątek, 20 listopada 2015

Kiedy można pójść z maluchem do teatru?

Ostatnio zastanawiałam się, kiedy będzie odpowiedni wiek, aby pójść z dzieckiem do teatru. Odpowiedź prędko przyszła sama i to dosłownie, bo to teatrzyk przyszedł do żłobka mojej córki. Było to przedstawienie pacynkowe i podobno dzieciom się bardzo podobało. 

W Warszawie znalazłam w repertuarze tylko dwóch teatrów coś dla dzieci w wieku żłobkowym, to jest Teatr Niewielki oraz Teatr Małego Widza. Niestety jeszcze nie zdecydowałam się na konkretne przedstawienie - przyznam, że cena trochę mnie zniechęca. Wydać 40 zł za osobę, a jeśli już to pójdziemy we troje to już koszt 120 zł za rodzinę za przedstawienie, które trwa 30-45 minut. Jakbym miała pewność, że Mała się zainteresuje, to bym poszła w ciemno, ale moja córka ma bardzo krótką zdolność koncentracji. Nie potrafi oglądać bajek w tv dłużej niż 5 minut, a co dopiero wysiedzieć w teatrze przez 30 minut. Jednak mam pozytywne nastawienie i już niedługo razem pójdziemy na przedstawienie dopasowane do wieku i wymagań mojej córki.

Jakie są wasze doświadczenia z dziećmi w teatrze? kiedy pierwszy raz zabrałyście swoje dziecko do teatru?

A powracając do pytania z tematu notki: kiedy można pójść z maluchem do teatru? Już za tydzień w czwartek i piątek! Mamy z Warszawy zapraszam do udziału w konkursie na fanpage'u Warszamamki na Facebooku! do wygrania bilety na spektakl dla dzieci w wieku 4-9lat :)Kliknij TUTAJ, aby wziąć udział w konkursie!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...