czwartek, 15 października 2015

Biznes inspiracje #1

Dziś chciałabym zainicjować cykl wpisów motywujących do działania. Ostatnio dużo myślę i planuję, ale mam nadzieję, że na tym się nie skończy i najmądrzejsze albo najprostsze pomysły wdrożę w życie. Aby pomóc sobie w motywacji lubię szukać wsparcia w różnych miejscach, czy grupach ludzi. Jeżeli chodziło o uprawianie sportu to pisałam Wam już o tym, kto motywuje mnie on-line.
Z kolei dzisiaj chciałam przedstawić organizacje, które wspierają przedsiębiorczość kobiet. Na prawdę warto poznać inne osoby, które zmagają się z tymi samymi problemami, porozmawiać o wątpliwościach, posłuchać rad bardziej doświadczonych. Przed Wami trzy organizacje, które jesienią tego roku prężnie działają i zapraszają na różne ciekawe wydarzenia w kilku większych miastach Polski.

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Jest to bardzo silnie rozbudowana organizacja, która na swojej stronie chwali się wieloma przedsięwzięciami wspierającymi kobiety, m.in: spotkania networkingowe, program "Biznes w kobiecych rękach", szkolenia Skill Share, Klub Mentorek, Black Swan Fund, konferencje. To właśnie 16-17 października odbędzie zorganizowany przez SPK IV Polish Businesswomen Congress 2015, na którym spotka się 2000 kobiet z całej Polski, aby pogłębić wiedzę biznesową, dostać zastrzyk motywacji i poznać inne kobiety sukcesu.

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet w czasie spotkania z Mentorkami w letniej scenerii

Klub Przedsiębiorczych Mam
Z myślą o łączeniu pracy i macierzyństwa powstał Klub Przedsiębiorczych Mam. To co wyróżnia KPM to na przykład spotkania networkingowe, na które można przyjść z dzieckiem. Jaki szok przeżyłam, oglądając zdjęcia z kilku takich spotkań i widząc, że są mamy, które skorzystały z tego przywileju. Uważam to za świetne rozwiązanie dla mam, które jeszcze opiekują się swoimi małymi dziećmi w domu, ale starają się także pracować. 20 października odbędzie się inauguracja KPM w Gdyni, zaś 22 października odbędzie się II Forum Przedsiębiorczych Mam (w którym można brać udział nawet on-line).

Klub Przedsiębiorczych Mam - spotkanie networkingowe, gdzie widziane mile są mamy wraz pociechami
Przedsiębiorcza Kobieta

Nie mogłabym zapomnieć o inicjatywie, którą sama pomagałam tworzyć, czyli o cyklu spotkań i szkoleń w całej Polsce "Przedsiębiorcza Kobieta". Ta inicjatywa powstała z myślą o młodych kobietach, które wkraczają w świat biznesu, aby ułatwić im zdobywanie wiedzy, umiejętności oraz pomóc w budowaniu sieci kontaktów biznesowych. 

Po prawej jestem ja witająca gości i prelegentki w czasie spotkania Przedsiębiorcza Kobieta w marcu 2010

Warsztat Sandry Bichl w ramach spotkania Przedsiębiorcza Kobieta w marcu 2010


Źródła zdjęć:
- Sieć Przedsiębiorczych Kobiet - fanpage na fb https://www.facebook.com/SiecPrzedsiebiorczychKobiet/timeline
- Klub Przedsiębiorczych Mam - fanpage na fb https://www.facebook.com/KlubPrzedsiebiorczychMam
- Przedsiębiorcza Kobieta - archiwum własne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...