piątek, 13 marca 2015

Zdrowe odżywianie - moja nowa obsesja

Ze względów zdrowotnych muszę poświęcać dużo uwagi temu, co i kiedy jem. Na początku wydawało mi się, że wystarczy mi kilka prostych zasad. To prawda, że jest to 80% sukcesu zdrowego odżywiania, aby jeść kilka zbilansowanych posiłków o stałych porach, żeby nie podjadać między posiłkami, żeby słodycze jeść okazjonalnie i to w małych ilościach. Ale jak człowiek zaczyna wprowadzać w życie nawet te kilka prostych wskazówek to się okazuje, że dowiaduje się więcej i więcej, o tym jak przygotować ten zbilansowany posiłek.  

Nowy nabytek - książka Ani Lewandowskiej #hpba
Ostatnio zauważyłam, że moja wiedza powiększa się i powiększa. Świadomość procesów zachodzących w organizmie ludzkim pomaga zrozumieć potrzeby żywieniowe oraz niektóre kaprysy. Oby wiedza szła w parze ze zdrowym trybem życia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...