wtorek, 31 marca 2015

Podsumowanie & #insta marzec 2014

Co miesiąc to lepszy dla mnie czas! :) Podsumowanie lutego sprawiło mi dużo radości, a dziś jak patrzę na marzec, to widzę, że było jeszcze lepiej.

Może marzec był wyjątkowy przez zaćmienie słońca? Ja zaćmienie oglądałam na dachu swojej firmy wśród anten ;) a Wy gdzie wtedy byliście?

Zaćmienie wśród anten

Mała coraz piękniej chodzi i ma większą radość z poznawania świata. Wiosna rozpoczęła się i wreszcie wychodzimy na spacery. Muszę się nauczyć, że w czasie spacerów teraz to nie dystans się liczy, a radość córki z małych błahych rzeczy. Cieszy ją wszystko, czego można dotknąć i co przed nią nie ucieknie (podwórkowe koty i gołębie odpadają ;). 

Marzec jest miesiącem, kiedy powracam do sportowej formy oraz dalej pracuję nad moją dietą. Udało się zarazić bakcylem fitnessowo-biegowym. O tym więcej pisałam w minionym tygodniu (KLIK tutaj).

Moje pierwsze chipsy z jarmużu #healthydiet
W pracy też wesoły okres, bo firma obchodzi 20-ste urodziny i jest dużo atrakcji przygotowanych dla klientów, jak i pracowników. 

W ramach urodzin była fotobudka dla pracowników :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...