wtorek, 24 marca 2015

Moje fit wsparcie

Zaczęłam w swoim życiu wprowadzać zmiany. Ale żeby przemienić jednorazowe "akcje" w nawyki trzeba nie lada determinacji i konsekwencji. Wiem, że mogą zdarzyć się gorsze dni, brak siły, kłody pod nogami itd. Więc żeby nie poddać się nawet w tych słabych chwilach, postanowiłam mieć grupę wsparcia. W realu ciężko mi znaleźć kogoś w podobnej sytuacji jak ja, dlatego motywuję się w różnych aspektach działaniami i wiedzą różnych ludzi. Większość z tych osób to tacy maniacy społecznościowi jak ja :) Uwielbiają się dzielić swoimi doświadczeniami w sieci, dzięki czemu bieżąco mogę naładować akumulatory ich energią, zapałem do sportu, motywacją do ćwiczenia zimą, czy o 7 rano w niedzielę :) tak, istnieją tacy ludzie i są na wyciągnięcie ręki, a raczej klawiatury :)

Natalia z bloga fitlovin.pl - polecam tekst o redukcji

Pierwszą osobą, która zaimponowała mi w sieci swoją determinacją sportową i wiedzą była Natalia z bloga fitlovin.pl. Szukałam w necie dowodów na to, że są matki, które po porodzie mogą bez problemu wrócić do dawnej formy, a nawet lepszej. Uwielbiam posty Natalii, bo zawierają kilka ważnych elementów: wiedza ekspercka, doświadczenie, motywacja. Wszystko o czym pisze Natalia, zostało przez nią samą sprawdzone. Jeśli jest inaczej pisze o tym wprost. Nie wymądrza się, a i tak za każdym postem kryje się przekaz konkretnych rad dotyczących ćwiczeń, wiedzy z zakresu diety itd. No i przede wszystkim czuć jej determinację do tego, że chce być lepsza - czuć się dobrze w swoim ciele dzięki codziennej pracy. Jest cholernie konsekwentna, metodyczna wręcz. 

W styczniu 2015 znalazłam na Endomondo rywalizację Mamy, ruszamy!. Rywalizacja jest skierowana do dziewczyn, które są lub niedługo zostaną mamami, ale nie jest im obojętne jak wyglądają i się czują. Akcję nadzorują Ola i Ilona, które aktywizują resztę dziewczyn poprzez promocję biegania, trenowania oraz zdrową dietę. Najlepiej jest dołączyć do forum na fb "Mamy, ruszamy!"

Czasami lubię poczytać i zrelaksować się przy wpisach Gosi z .makelifeeasier.pl Także jest młodą mamą, która od kilu lat spełnia swoje sportowe marzenia. Niedawno Gosia przebiegła swój pierwszy maraton, czy rok temu pływała w morzu zimą z morsami. Miło jest wiedzieć, że nawet fancy blogerki lubią sport, a nie tylko lans na siłce.

Dzięki imprezie Babski weekend odkryłam kilka dziewczyn piszących o bieganiu. Bardzo aktywna na fb i instagramie jest Euforia biegaczki Inną uczestniczką treningu ForPro i zapaloną maniaczką wysiłku fizycznego jest Bieg od kuchni

Monika, która prowadzi fanpage Euforia biegaczki i dzieli się swoją miłością do biegania


Teraz przez przypadek znalazłam jeszcze My Mamy Razem Biegamy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...