wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 i plany na 2015

Uwielbiam podsumowywać prawie, że wszystko :) Sprawia mi to radość, kiedy mogę ocenić minione wydarzenia i zastanowić się nad ich walorami/wadami, wyciągnąć z nich wnioski na przyszłość. Lubię ten stan, kiedy mogę wymienić kilka fajnych rzeczy, które mnie spotkały i mieć świadomość, że mam wspomnienia, z których mogę czerpać energię i motywację w przyszłości.

Nasze wakacje na Zakynthos 
W 2014 najpiękniejszą rzeczą były narodziny naszej córki. Za nami udany rok spędzony przez 10 miesięcy wspólnie w domu. Okazuje się, że był to spokojny okres, pełen domowego uroku. Jako moje projekty tegoroczne mogę wymienić dwie rzeczy: rozpoczęcie prowadzenia tego bloga oraz rozpoczęcie nauki fotografii. Miłym wspomnieniem na pewno będą nasze wakacje na Zakynthos. Mała pierwszy raz była zagranicą oraz pierwszy raz leciała samolotem. Chociaż pewnie te rzeczy stanowiły większe przeżycie dla nas rodziców niż dla Niej ;)

W ramach prowadzenia bloga warto przedstawić, które wpisy podobały się Wam najbardziej. Okazuje się, że największym zainteresowaniem cieszyły się posty będące częścią "Wyzwania blogowego Uli".
Oto top 5 najczęściej czytanych przez Was postów:
Dziś w drodze do pracy już planowałam, że w 2015 będę znowu dbała o bloga. Córka przestała chorować i mam nadzieję, że znowu się uaktywnimy jako rodzina i będzie, o czym pisać ;) Choroba Małej spowodowała, że w tygodniu, jak i w weekendy ciągle siedziałam w domu. Jak było przez 1-2 dni lepiej, to wtedy spędzałam ten czas w pracy i nie wystarczyło czasu na wyjście na miasto. A tak mi się marzą łyżwy... I to jeszcze na Narodowym połączone z zobaczeniem wystawy Lego :) No ale nie marudźmy... Na święta w moje ręce wpadły nowe książki, więc też będę chciała o tym tutaj napisać.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...