środa, 19 listopada 2014

Czego nowego nauczyłam się w poprzednim miesiącu


Na pewno ciągle uczę się mojego dziecka. Przeczytałam i ciągle coś nowego czytam na temat pielęgnacji i wychowania niemowląt, ale to codzienne przebywanie z moją córką wnosi coś do mojego bagażu doświadczeń, wrażeń, przemyśleń.

Październik oraz początek listopada to był czas zmian. 

Przez wydarzenia dotyczące przeprowadzki na pewno znowu odżyła we mnie minimalistka, która nie chce gromadzić ciuchów, przedmiotów sentymentalnych, tony papierzysk. Idea zbierania wspomnień przez zapamiętywanie, posiadanie ograniczonej ilości ubrań, kupowanie tylko rzeczy z których się korzysta to idea, którą trzeba sobie co jakiś czas przypominać, żeby nie utopić się w nadmiarze rzeczy oraz przyhamować swój konsumpcjonizm. 

Oczywiście muszę tu wspomnieć o moim kursie fotografii i pracy nad swoim warsztatem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...