piątek, 3 października 2014

Przedsmak Jurassic Park

Jak byłam w podstawówce do kin wszedł film "Jurassic Park". Film zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Dostałam od rodziców książkę o dinozaurach i znałam wszystkie ich rodzaje, czym się żywią, jakiej były wielkości. Przez kilka lat chciałam zostać paleontologiem, aby móc być bliżej moich ukochanych wielkich gadów. Do dziś uwielbiam film oraz te niebezpieczne "zwierzaki".


Cieszy mnie bardzo, że pomimo tego, że ""Jurassic Park" nie jest już tak kultowym filmem dla dzieci i nastolatków jak dla mnie, to dinozaury nadal robią furorę. Dużo dzieciaków z zapartym tchem ogląda makiety dinozaurów w Bałtowie. 

Teraz dzieci mają szansę poznać świat odkrywców dinozaurów w Centrum Skorosze w Warszawie. 
To tutaj dzieci będą mogły zamienić się w paleontologów. Na specjalnie przygotowanym stanowisku dzieci samodzielnie będą "odkopywać" szczątki dinozaura i z pomocą animatorów określać gatunek dinozaura, rozmawiać na temat tego kiedy i jak dinozaury żyły.




Już w ten weekend odbędą się bezpłatne warsztaty. Zatem korzystajcie : 4-5 października 2014, godz.11-19 ul, Gen. Felicjana Sławoja Składkowskiego 4.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...