wtorek, 21 października 2014

Początek jesieni & #Insta wrzesień 2014

Wróciliśmy z wakacji i na początku trzeba było się odnaleźć w "szarej rzeczywistości", powitać piękną polską jesień, potem należało zabrać się za obowiązki. Przed nami wiele zmian i przygotowanie do nich zajęło mi tyle czasu, że nie mogłam ani na moment usiąść spokojnie przed komputerem i napisać tutaj czegoś dłuższego ciekawego. Dodatkowo pierwszy raz moje dziecko było mocniej przeziębione i doświadczyłam gehenny siedzenia w domu ciągiem przez kilka dni i to 3 razy w ciągu jednego miesiąca.

Ze zmian, które się dokonują to jest kilka poważnych kroków.
Po pierwsze przeprowadzka - zmieniamy mieszkanie na trochę większe, ale dalej zostajemy na Ursynowie, który pokochaliśmy. Po drugie wracam do pracy. Jest to decyzja lekko kontrowersyjna, bo moja córka ma 10 miesięcy, zatem nie korzystam z pełnego rocznego urlopu. Szukam żłobka, bo jeszcze się nie zdecydowałam, gdzie będę powierzać opiece moje dziecko. Może macie jakieś rekomendacje co do prywatnych żłobków na Ursynowie? Kolejną zmianą jest fakt, że zapisałam się na kurs fotografii dziecięcej i właśnie zaczęłam zajęcia. Czasu więc na pisanie coraz mniej, ale za to będą nowe inspiracje :)

Mocno spóźnione instagramowe podsumowanie września :)

Moje DYI słoiczki wykonane na chrzest córki

Z wizytą w CSW cz.1

Z wizytą w CSW cz.2

Piękny lampion na drzewie na Zakynthos

Widok w czasie obiadów na Zakynthos

Zachody słońca na Zakynthos


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...