czwartek, 11 września 2014

Wakacje zagranicą - czas przygotowań #2

Tak jak już kiedyś pisałam, zamierzamy jechać pierwszy raz z naszą córeczką zagranicę. Udało nam się wyrobić i odebrać dowód osobisty Małej, żeby móc przekroczyć granicę w ramach Unii Europejskiej.
Dziś zaczęłam proces przygotowywania rzeczy do pakowania.


Podobno rzeczy pielęgnacyjne i jedzenie dla niemowląt zagranicą nie różnią się zbytnio ceną od tych kupowanych w naszym kraju. Jednak obawiając się braku sklepów obok hotelu wolałam dzisiaj kupić wszelkie artykuły dla dziecka: jedzenie w słoiczkach, pieluszki, małe opakowania szamponu itd. Wśród artykułów, które dziś kupiłam były chusteczki Cleanic Kindii. W tym tygodniu dowiedziałam się o konkursie, w którym można wygrać aparat fotograficzny lub profesjonalną sesję zdjęciową. Na początku podeszłam do sprawy sceptycznie (jak to ja). Ale sprawdziłam warunki konkursu i wydaje się fair. Wystarczy kupić 6 opakowań chusteczek, zachować paragon, a następnie wrzucić na stronę www.kindii.pl/konkurs zdjęcie swojego dziecka. Temat konkursu to "Zatrzymaj czułe chwile", więc warto, aby zdjęcie pokazywało Waszego słodziaka z jak najlepszej strony :) My też bierzemy udział w konkursie.Oto link do zdjęcia mojej pociechy - KLIK.

6 jednostkowych opakowań, ale kupionych w Economy Pack ;)

Pierwszy raz będziemy razem z córeczką lecieli samolotem. Boję się, czy obsługa samolotu będzie chętnie mi pomagała przy przygotowaniu mleka lub znalezieniu miejsca, czy rzeczywiście będziemy jako rodzina mieli pierwszeństwo przy wchodzeniu na pokład. Mam nadzieję, że przeczytane w internecie wskazówki wystarczą do tego, aby podróż dla Małej minęła równie przyjemnie jak dla nas. Oby szum silników ładnie Ją ululał ;)

Wpis powstał we współpracy z marką Cleanic
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...