wtorek, 16 września 2014

10 rzeczy, których o mnie nie wiecie

Kolejna część wyzwania blogowego Uli polega na odkryciu przed innymi 10 tajemnic. Oto moja lista:
1 To nie jest mój pierwszy blog. Pisze już 4 raz.
2 Dwa pierwsze blogi pisałam jako nastolatka. Opisywałam wtedy mój świat pełen przygód i pasji. Ciągle zdarzały mi się dziwne historie, które lubiłam opisywać
3 Tamte blogi nie istnieją, ale ciągle piszę tu i http://inwestowaniewsztuke.blogspot.com/
4 Trzeci blog piszę od 4 lat. Tam skupiłam się na aktualnych wystawach sztuki i aukcjach
5 Mam słabość do statystyk. Sprawdzam je częściej niż ktoś zagląda na bloga ;)
6 W notkach roboczych mam wpis pt. Porządki, który istnieje od ostatniego wyzwania Uli. Już miesiąc usprawniam i upiększam to miejsce
7 Lubię komentarze. Chętnie je otrzymuje jak i zostawiam. Chociaż ostatnio brakuje mi na to czasu i   dostępu do sieci
9 Zauważyliście,że brakuje 8? Kto nie jest kreatywny, ten musi kombinować
10 Jeszcze nie wiecie, że piszę do Was z Zakynthos



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...