piątek, 22 sierpnia 2014

Skontaktuj się ze mną

Witajcie,

dziś w ramach ostatniego zadania sierpniowego wyzwania Uli stworzyłam swojego "profesjonalnego" e-maila. Oto mój nowy adres:

warszamamka@onet.pl


Miałam stworzyć konto na gmail'u, ale na początku wpisałam datę powstania bloga, czyli lipiec tego roku zamiast moich prywatnych narodzin i stąd wyskoczył błąd, że jestem za młoda, aby stworzyć konto mailowe. Potem próbowałam to zmienić, ale komputer/internet zapamiętał tamtą datę i pomimo zmienienia daty i tak wyskakiwał mi komunikat, że ze względu na wiek nie mogę mieć konta. Zatem mam konto na Onet.pl :)

To już drugi mój techniczny problem w tym tygodniu. W środę próbowałam wstawić baner g+ i wszystko szło ok do momentu ostatecznego kliknięcia "Zapisz" w opcjach bloga. Niestety pojawiały się dwie sprzeczne informacje - że jest ok oraz że użyłam nieodpowiednich znaków. Może później się uda...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...