środa, 2 lipca 2014

Witajcie Mamy w Warszawie!

Ten blog powstał z potrzeby wyrwania się z pieluch oraz niemyślenia ciągle o karmieniu i usypianiu na zmianę. Jako "początkująca" mama nie tylko uczę się bycia odpowiedzialnym i zaradnym rodzicem, ale także przystosowuję się do nowego stylu życia. Od zawsze chciałam być mamą i wyobrażałam sobie ten stan jako idyllę przeplataną różnymi problemami, które nigdy nie są w stanie zmącić dobrego stanu ducha i zachwiać przekonania, że warto. Teraz przekonuję się na własnej skórze, co tak naprawdę oznacza stawać przed wyborami, które codziennie czyhają na rodziców, zaczynając od błahego jaką kupić dziecku zabawkę, po decyzję dotyczącą szczepionek, czy edukacji.

Przed ciążą starałam się być aktywną osobą - uprawiałam sporty i korzystałam z różnych kulturalnych rozrywek. Ciąża i pierwsze miesiące życia mojego dziecka spowodowały, że jako trochę przerażona w sprawach macierzyństwa nowicjuszka siedziałam dużo sama w domu. Nie podobał mi się ten stan rzeczy, ale jakoś brakowało mi samozaparcia, aby przygotować się logistycznie w tonę rzeczy i wyjść z dzieckiem gdzieś dalej niż do osiedlowego parku na godzinny spacer. Wygodę i przerażenie jakie dotyczy każdego wyjścia z niemowlakiem w nowe dla niego miejsce chcę zmienić w chęć poznawania świata. Nasze przygody i postępy w podbijaniu nowych miejsc na mapie naszego miasta będę opisywać tutaj. Mieszkam w Warszawie i tu zamierzam wychowywać moją córeczkę, dlatego będę pisać o wydarzeniach, miejscach i atrakcjach stolicy. Domyślam się, że osoby, które zaglądające tutaj będą w podobnej sytuacji, dlatego mówię:

Witajcie Mamy w Warszawie!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...