wtorek, 15 lipca 2014

#SocialMama: wszystkie blogi mam w jednym miejscu, czyli parentingowe.pl

Poniedziałkowe nocne karmienie jak zawsze odbywało się z lekturą. Niestety już można odczuć sezon ogórkowy nie tylko w telewizji, ale także na blogach. Większość rodzin cieszy się piękną pogodą w Polsce i wykorzystuje czas na wyjazdy do rodzin, nad morze, jezioro, czy w góry. Oznacza to mniej nowych notek. Wczoraj przeglądałam już wszystkie blogi, które kojarzę, że są warte odwiedzin. Doszło do tego, że nie miałam co czytać... Aż na blogu Wikilistki przeczytałam o nowej inicjatywie - parentingowe.pl Jest to miejsce zbierające jak największą ilość blogów parentingowych, aby umożliwić łatwiejsze śledzenie swoich ulubieńców. Mam nadzieję, że ta inicjatywa się rozwinie, żeby portal działał z coraz większym rozmachem, a przez to zwiększyła się usability użytkowników.

Nas także można tam znaleźć w kategorii nowych blogów - http://parentingowe.pl/fresh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...