środa, 16 lipca 2014

Historia nazwy mojego bloga

Zgodnie z harmonogramem wyzwania Uli zaczynam od opowiedzenia historii nazwy bloga, a raczej krótkiego wytłumaczenia jej. Warszamamka, jak łatwo się domyśleć pochodzi od połączenia dwóch wyrazów - Warszawy i mamki. Mieszkam w Warszawie od około 10 lat i tutaj zostałam mamą, dlatego to miasto jest dla mnie ważne. Mamka ma swoje znaczenie, które nie odpowiada akurat mojej sytuacji, bo nie karmię czyichś dzieci ;) Nazwa bloga ma także nawiązywać do wyrazu "warszawianka", aby wskazywało, że moje spojrzenie jest już trochę skrzywione tym, że mieszkam w dużym mieście i mam sprany mózg przez studia na "najlepszych" uczelniach w Polsce, czy pracę w korporacji. Chcę patrzeć na świat i na siebie samą z przymrużeniem oka, stąd nazwa jest trochę prześmiewcza, bo przecież stereotypowa warszawianka to kobieta sukcesu, czyli korporacyjna bicz, która po nocach robi prezentacje w power poincie na poranne spotkanie zarządu, a nie pisze ku własnej przyjemoności bloga parentingowego ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...