czwartek, 24 lipca 2014

#Galerianki w CSW próbują okiełznać Photon i ZMORY

Po wizycie w MNW wybrałyśmy się do CSW, czyli Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie. Celowo dzień wizyty padł na czwartek, bo wtedy wejście jest za darmo. W wakacje w CSW odbywają się trzy wystawy. Dwie uznanych polskich artystów - Normana Leta i Grzegorza Drozda, zaś trzecia to "Video Room". 

Poruszanie po CSW było w miarę proste, gdyż przed ciążą bywałam tam często. Wiedziałam, że nie przejdę do szatni i pierwszej sali wystawowej przez księgarnię, jak dawniej to robiłam. Ze względu na wózek wpierw weszłam na dziedziniec zamku i tam korzystając z podjazdu dostałam się do galerii na parterze. Tam odbywa się wystawa "Photon" Normana Leto składająca się z kilku prac video.


Zdjęcia z wernisażu; źródło facebook/cswzu

Następnie nie chciałam korzystać z windy, która znajduje się przy kawiarni, więc zostawiłam wózek w szatni i przeszłam pieszo po schodach na pierwsze piętro.

Tam ukazał nam się piękny świat stworzony przez Grzegorza Drozda. Było kolorowo, egzotycznie, interesująco. Dla dzieci idealnie :) dla dorosłych trochę trudniej, bo trzeba interpretować te "ZMORY".




Zdjęcia z wernisażu; źródło facebook/cswzu
Po "Zmorach" warto sprawdzić, co kryją w sobie sale Project Room i Video Room.

Video Room - Zima, która nas zmieniła

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...