czwartek, 17 lipca 2014

Dlaczego bloguję

Już w pierwszym poście napisałam, czemu powstał ten blog. Teraz w ramach wyzwania rozszerzę trochę temat oraz napiszę plusy i minusy, jakie widzę w blogowaniu. 

Siedząc samotnie w domu w chwilach, gdy moja pociecha śpi, przeczesuję internet i znajduję różne atrakcje stworzone dla matek i dzieci. Okazuje się, że tylko do części osób docierają te informacje. Tak na przykład było z akcją "Mama na kawę". Powiedziałam dwóm mamom, że istnieje taka inicjatywa i bardzo je zdziwiłam, bo one o tym nie miały bladego pojęcia. Usłyszałam, to co często słyszę w takich sytuacjach - "to następnym razem daj wcześniej znać". I właśnie z takiej potrzeby powstał ten blog. 

Chcę, aby inne mamy poznały alternatywy spędzania wolnego czasu ze swoimi dziećmi. Nie chcę, żeby jak na innych blogach czytały wspomnień, jak to ja dobrze się bawiłam, a one już nie będą miały szansy. Chcę pisać głównie o miejscach i atrakcjach, do których będą miały dostęp też inne mamy mieszkające czy odwiedzające Warszawę.

Zalet blogowania jest dużo. Mnie cieszą najbardziej dwie rzeczy - możliwość dzielenia się świetnymi ideami z innymi oraz samo pisanie. Uwielbiam przepływ informacji, możliwość inspirowania innych do działania, cieszenia się czymś wspólnie. W pracy nie mam możliwości korzystania z języka, bo pracuję w dziale finansowym i ciągle klepie liczby w excelu, stąd czerpię radość z układania myśli w zdania, a tych w zgrabną notkę.

Minusy blogowania też wymienię dwa - brak czasu i anonimowości. O obie rzeczy trzeba dbać. Aby blog żył należy poświęcić mu czas. W kwestii anonimowości uważam, że nie wszystko powinno się pokazywać w internecie i część naszego życia będzie miała większą wartość, jeżeli pozostanie tylko nasza. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...