sobota, 19 lipca 2014

Co słucham, czytam, oglądam jeszcze raz?

Muszę przyznać, że z założenia nie czytam książek nigdy drugi raz. Mam długą listę, co powinnam przeczytać, dlatego szkoda mi czasu na czytanie czegoś dwa razy. Boję się, że przegapię jakąś cudowną książkę, której jeszcze nie czytałam, czytając coś co znam ;) zatem nie mam takiej lektury z wyboru. Ale jakbym miała wybrać to byłaby to "Zbrodnia i kara" Dostojewskiego, "Lalka" Prusa, "Traktat o łuskaniu fasoli" Myśliwskiego, "Mistrz i Małgorzata" Bułhakowa, czyli raczej klasyka.

Z oglądaniem filmów jest inaczej. Wiele filmów oglądałam kilka razy, ale dobrych filmów jest tak wiele, że nie potrafiłabym wymienić jakiegoś konkretnego. Można by pisać i pisać: Zielona mila, Skazani na Shawshank, Pianista, Człowiek z blizną, Duch, Legalna blondynka, Notting Hill, To właśnie miłość, Amelia, Chłopaki nie płaczą, Miś, Gwiezdne wojny, The Avengers, i pewnie tysiąc innych. Reżyserzy, ktorych filmy zawsze chętnie obejrzę to: Pedro Almodovar, Woody Allen, Roman Polański, Agnieszka Holland i Guy Ritchie.



Z muzyką jest jeszcze gorzej niż z filmami. Tu już totalnie nie ma granic dla mojego gustu. Wykonawcy, do których wracam to: Massive Attack, Chemical Brothers, Nirvana, klasyka rocka. Lubię też muzykę filmową, dlatego chętnie odpoczywam przy RMF Classic lub puszczam sobie soundtracki z Amelii, Gwiezdnych wojen, Wyspy tajemnic.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...